събота, 5 март 2011 г.

Ден като ден

Започна странно,усети се отрано
беше просто ден,и не съвсем
започна,беше и завърши
ден като ден,и не съвсем.
Имаше нещо във въздуха,
витаеше някакво диво,безумно усещане
сякаш знаеш всичко и нищо не знаеш,
като новороден си,но в теб
живее мъртвец.
Колко хубаво.
Малко слънчево петно,
гълъб на перваза,
вятър,листо,меланхолия,
ден като ден,и не съвсем.
Земята се въртеше наобратно тогава,
и аз бях пумпал,подобно на нея,
гонех аз сенките,бягаха те
а после заедно пиехме чай.
Стъпих във локва,хванах си облак,
сграбчих мечта една за опашката,
едно врабче ми каза забравена тайна,
а аз я зарових под стария кестен,на топло.
Ще узрее напролет,а аз търпеливо
ще я изчакам,защото
прекрасните тайни узряват бавно,
но когато презрее-не струва.
Някой извика:''-Накъде,момиче?"
подскочих,оплезих се и намигнах,
отивам там,където не трябва,
там,където не ви трябва да знаете.
Беше ден като ден,поредна илюзия
нищо особено,и все пак
малко са тези дни през годината,
ден като ден,но не съвсем.

Няма коментари:

Публикуване на коментар