неделя, 15 септември 2013 г.

Love me if you dare

Любовта е най - простото нещо на света.
Много път трябваше да измина, докато осъзная това толкова малко и семпло нещо. Ако наистина съществува, наистина вярвам, че е така. Не би могло да е иначе, защото всяка глътка въздух трябва да е заслужена, трябва да има смисъл. За да вдъхнеш пълноценен живот на някого, трябва да си живял преди това. Или поне да си опитал.
Продължавам да си повтарям колко сложни са човешките взаимоотношения и колко крехки са човешките същества. Казвам го с чиста съвест, защото и аз съм такава. Родена съм на този свят, изпратена с неясна цел. Човек съм, малка форма плътност, преливаща от мисли, емоции и усещания. Много пъти си задавам въпроса какво е човекът, какво го прави това, което е. Опит, бих казала, опит и всички хора, които си срещнал в краткия си път. Хора, които са допринесли за твоето изграждане, разрушили са те - съзнателно или не, знаейки че след това разрушение ще се събудиш по-силен от всякога. Или никога няма да зараснеш, за да пазиш тази рана като скъпоценен спомен. Всеки е оставил парче от себе си и е взел парче от моята собствена същност.
Любовта е най - сложното нещо на света.
И съм благодарна, че е такава.
Някой ден ще знам, че си е струвало.
Светът е любов, би възкликнал някой... Тогава, когато тази любов и светът са едно.

Няма коментари:

Публикуване на коментар