събота, 15 юни 2013 г.

Тези, дето съм обичала.



понякога сядат в края на леглото
един по един, като на свиждане
стоят и ме гледат немигащо
чакащи дума или знак
трепет от ръката ми
поглед или надежда
тези стари спомени вървят след мен
високи, ниски, разноцветни
някои са по-силни, някои не
повечето си приличат в своята еднаквост
всички са били наблизо
всички са били около мен
и всички съм обичала по своему
в края на някоя улица
под светофарите
по широките и тесни тротоари
в усмивките на влюбени се крият
тези минали
отминали ме
подминавам ги
мълчат
и се гледаме
вървят напред, а аз след тях
и на всеки ъгъл и всяко кръстовище
всеки е оставил по нещо от себе си
вървя и събирам разпокъсания град
без карта на любовта, вървя напосоки.
само сърцето ме води.

Няма коментари:

Публикуване на коментар