петък, 28 януари 2011 г.

Тънка червена линия


Неувяхващо-като мак в полето,
линия има една,
нежно пред мен се извива
и сякаш ми казва:"-Ела".

Да гоня ли
линията тънка,червена,
искам да я последвам,
да я хвана в ръка.

Да я сграбча и да утихне,
да спре тук и завинаги,
или да я оставя да бъде
поредния малък трофей.

Вие се нежно и плавно,
като дим цигарен нагоре,
извърта се и играе си
своята малка,жестока игра.

Трепти крехко и приканва
за крачка още и още една,
кадифе меко,омайва ме,
усещам я,в мен e,играе си.

Нека двете да потанцуваме,
стъпките са доста познати,
спомен забравен изрових дълбоко-
спомен за линия тънка,червена.

Тангото е нежно и чувствено,
усети ритъма,слей се със мен,
ти-тънка червена линия,
изкушаваш ме бавно,и аз теб.

Линия тънка,ти париш
поряза ръцете ми,жестока игра,
поиграхме си вече,стига ми
алена е кръвта ми,а ти остра си-
бях жертва поредна,не и последна !

Всяка следваща капка
е малък живот,скъпоценност
всяка следваща капка е линия,
мрежа сложна,опасна,червена.







Няма коментари:

Публикуване на коментар